marți, 6 mai 2008

WHAT???


Ies pe strada ieri dimineata si observ ca vecinii mei se uita la mine mai atenti, dar am zis ca e normal, nu ne vedem prea des. Pe drum imi dau seama ca aproape toata lumea se uita la mine cu aceeasi atentie.
Si azi la fel, se uita lumea insistent la mine si ma tot uit in vitrine si in oglinzi crezand ca ori imi sta parul aiurea, ori am plecat dezbracata, ori am ceva pe fata. Si se pare ca eram OK. Si ieri si azi.
Totusi, de ce se tot uita lumea la mine? Ca eu tot nu inteleg.
Sigur e ceva foarte normal, poate am observat eu decat zilele astea.
Si sunt convinsa ca li se intampla multor persoane acelasi lucru.
Dar tot ciudat ma simt cand se uita lumea la mine, nu ca sunt eu timida, dar prefer sa observ eu lumea, nu sa fiu observata....


Un comentariu:

Unknown spunea...

Nu trebuie sa iti faci griji ca esti singura careia i se intampla asta.Si mie mi se intampla si la prieteni de-ai mei,lumea se uita pur si simplu din diverse motive,si nu pentru ca arati intr-un fel sau ca este o chestiun personala.Incearca sa scapi de timiditatea asta si daca observi lumea ca se uita,trage si tu privirea la ei.Nu este o problema psihica,doar ca esti tu timida atat.Papa